Serwis ma charakter obsługowy i służy do składania zleceń wyłącznie z własnej inicjatywny Klienta. Jeżeli chcesz sprawdzić, czy fundusze inwestycyjne są dla Ciebie odpowiednią inwestycją lub czy jesteś w grupie docelowej dla danego funduszu inwestycyjnego, czyli czy dany fundusz jest zgodny z Twoimi potrzebami, cechami lub celami, możesz zgłosić się do dystrybutora, który otworzył Twój rejestr uczestnika w funduszach inwestycyjnych zarządzanych przez TFI PZU.

Logowanie

ZMIENIAMY SIĘ DLA CIEBIE!
TFI PZU SA planuje przeniesienie elektronicznej obsługi Twoich produktów inwestycyjnych i emerytalnych do serwisu internetowego InPZU, a obecny serwis transakcyjny dostępny pod adresem https://ssi.pzu.pl/ssi/tfi/login zostanie wyłączony.
Dzięki inPZU będziesz mógł za pomocą jednego loginu i hasła zarządzać wszystkimi posiadanymi produktami. Nowy serwis to także wyższe standardy bezpieczeństwa oraz prosta i intuicyjna obsługa. Już niedługo przekażemy Ci więcej szczegółów dotyczących nowego serwisu i procesu przeniesienia.

SPRAWDŹ CZY TWOJE DANE SĄ AKTUALNE!
W procesie pierwszego logowania oraz obsługi w nowym serwisie niezbędne będą aktualne dane. W związku z tym, wskaż lub zaktualizuj Twoje dane kontaktowe: w szczególności numer telefonu komórkowego, adres email oraz adres korespondencyjny. Dane, które posiadamy znajdziesz po zalogowaniu w sekcji Dane Uczestnika. Dyspozycję ich zmiany możesz złożyć za pośrednictwem dystrybutora, u którego otwierałeś rejestry w funduszach TFI PZU SA. Jeśli posiadasz rejestr w Pracowniczym Programie Emerytalnym złóż dyspozycję zmiany danych u Twojego pracodawcy.

DO ZOBACZENIA NA inPZU!

Loginem uczestnika może być:

- Identyfikator do logowania,

a jeżeli Uczestnikowi nie został on nadany to wówczas

- Numer rejestru lub Numer Klienta GPE (jeżeli posiadasz rejestry w ramach GPE, zawsze używaj Numeru Klienta GPE). Numery te odnajdziesz na potwierdzeniach transakcji.

Jeśli masz wątpliwości jaki Login uczestnika wpisać, zadzwoń na infolinię 22 505 15 11.
Uwaga: Przy pierwszym logowaniu do aplikacji, lub jeśli wnioskowałeś o nowy kod PIN, należy użyć otrzymanego kodu PIN.
Po poprawnym zalogowaniu zostaniesz poproszony o zdefiniowanie nowego indywidualnego Hasła.
Przy logowaniu do aplikacji po zdefiniowaniu Hasła, należy posługiwać się Loginem Uczestnika i indywidualnie zdefiniowanym Hasłem.

Jeśli nie pamiętasz swojego PIN/Hasła zadzwoń na infolinię 22 505 15 11.
Autoryzacja i przesyłanie danych realizowane jest bezpiecznie za pomocą protokołu SSL.

© Copyright 2015 PZU

  • Informacje o TFI PZU
  • Bezpieczeństwo
  • Noty prawne